Pixel & prosa

Glamourobics

Posted in The silver lining by karinjosefina on januari 5, 2009

En arbetskamrat beskrev mitt tränande med att jag går och dansar
för att sedan komma hem, spreja lite i dansskorna och ställa in dem.
Fritt från svett och gympasalar.

Nåja, jag kan allt ta ut mig på danslektionerna, men det är ju låga odds
på vad Karin väljer av en stadspromenad bland blommande kastanjer
eller ett tufft pass med spinning. Om man säger så.

En annan som tränar med stil är Dita von Teese.
Så här kan man också se ut på väg till och under sitt Pilates-pass.

spl70293_005

spl70293_006

Jag erkänner mig härmed besegrad i glamourobics. Förresten …
… det där med Pilates kanske man skall kolla upp?

Bilder från snaskiga D-listed.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Julia said, on januari 6, 2009 at 12:01 f m

    Det gör jag så gärna så! När som helst!
    Sanna älskar verkligen sina stämplar! Tack igen! Och Kitty-boxen är suverän att ha alla dockpryttlar i och så är den snygg i vardagsrummet också!
    Hade ni en fin nyårsafton?
    Stor kram!


Kommentera

