Pixel & prosa

Lost in the lipstick jungle

Posted in Karin gillar, Ytligt by karinjosefina on december 10, 2008

Jag har fått en sen men häftig förälskelse i läppstift,
gärna matt damiga på gränsen till tantiga.
Mitt nya tillskott är MAC Morange.

morange1

Tagged with: ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jullan said, on december 10, 2008 at 4:00 e m

    Hej gumman!
    ÄNTLIGEN fick jag tid att sätta mig och bara njuta! Åh så fin du är!
    Längtar tills ikväll! Hatten är väl med? 😀
    Stor kram!

  2. Nyförälskad « Pixel & prosa said, on juli 6, 2009 at 8:35 e m

    […] Min fina tunika kom idag. Skall bäras med svarta smala jeans och MAC Morange. […]


Kommentera

