Pixel & prosa

Var och en efter sin förmåga

Posted in Dans på linjen, Karin gillar by karinjosefina on december 4, 2008

I helgen var jag i Skövde och dansade linedance på den årliga AdventsSparken.
Förkylningsvek var jag. Men väl där så tog den där speciella energin som
uppstår nära ett dansgolv bara tag i mig och jag släpade runt mina
förkylningstunga leder så gott det gick.

På köpet fick jag en välbehövlig dos inspiration i form av Nicholas Cort
och Pedro Machado. Båda fantastiska dansare, var och en på sitt vis.
Precis som det kan vara i linedance.

Kommentera

