Pixel & prosa

Stolt ägare

Posted in Dans på linjen, Ytligt by karinjosefina on december 4, 2008

I Skövde passade jag på att inhandla en riktig, stabil cowboyhatt.
En HA-47 Black Lassiter. Nu är ju frågan var jag skall sluta?
Måste jag inte ha riktiga boots nu också?
Fast läder-chapsen hoppar jag.

Kofösarhatt

Tagged with: ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Nu har jag min revansch, min hattfrossa. Gubbkepsar, herrhattar, mössor och till och med en Cowboy-hatt ruvar jag på i min […]


Kommentera

